Snart är sommarlovet över!

Jupp, ni läste rätt!
Snart är vi tillbaka i det lärarna kallar 'jobbet' och vi barn kallar 'Helvetet'. Vi kommer skriva tills pennorna glöder, tänka tills det luktar rök och lära oss saker som vi aldrig kommer behöva i livet!
Jag som vill bli författare måste visserligen veta mycket, men nu för tiden så behöver man bara googla, och huxflux vet man allting man vill veta!
Jag tänkte börja skriva mer, långa texter. Så det kan hända att någonting er kommer upp här oftare :'D
Idag har jag föresten bara suttit hemma.. <-- Tycker redan att jag börjar låta egoistisk.
Jag är ingen toppbloggare, jag skriver inte varje dag och skriver inte så bra, men jag försöker i alla fall, det är väll bra?
Jo! På tal om det, skolan börjar snart! Haha..Man får träffa vännerna, det är underbart. Ska få betyg, dem kommer nog komma ut här, så kika in några veckor efter att jag fått mina betyg, så ska ni få se om jag är tillräckligt glad över dem för att visa upp dem :'D
Tänkte bjuda på bild, men mitt internet är för segt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback